Zostało Ci 15 dni na wykorzystanie punktów! Nie zwlekaj!

News

2019-05-30

Kampania społeczna LUBIĘ! #niehejtuje jako odpowiedź na problem hejtu w Internecie

Kampania społeczna LUBIĘ! #niehejtuje jako odpowiedź na problem hejtu w Internecie

Ruszyła kampania LUBIĘ! #niehejtuje organizowana przez markę odzieżową Reporter Young. W akcji udział biorą młodzi wokaliści: Carla Fernandes, Adam Kubera oraz AniKa Dąbrowska – uczestnicy i zwyciężczyni programu The Voice Kids 2.

- Obserwując naszych odbiorców zauważyliśmy, że problem hejtu coraz częściej dotyczy coraz młodszych osób.  Co ważne, dzieci niejednokrotnie nie tylko padają ofiarami hejtu, ale równocześnie, w dużej mierze nieświadomie go generują. Akcja LUBIĘ! #niehejtuje jest odpowiedzią na ten problem, ma uświadomić i uwrażliwić zarówno dzieci, jak i rodziców, że nie można bagatelizować tego problemu – mówi Dyrektor ds. Marketingu Reporter Young, Patrycja Gołek.

Do akcji włączyli się młodzi wokaliści, uczestnicy drugiej edycji programu talent-show, The Voice Kids Poland: Carla Fernandes, Adam Kubera oraz zwyciężczyni programu Anika Dąbrowska. Artyści wykonają piosenkę promującą kampanię To co ważne (#niehejtuje).  

#niehejtuje

W ramach kampanii LUBIĘ! #niehejtuje, marka zorganizuje specjalne eventy w 4 miastach na terenie Polski. Już 1 czerwca w Poznaniu Plazie oraz 8 czerwca w płockiej Galerii Mazovia.
W czasie eventu będzie można usłyszeć piosenkę promującą akcję wykonaną na żywo przez trójkę młodych artystów oraz zobaczyć teledysk do piosenki, w którym udział wzięło 15 dzieci wyłonionych w internetowym konkursie. Zaplanowano także panel dyskusyjny na temat przeciwdziałania cyberprzemocy oraz sposobów prawidłowej komunikacji w Internecie.

8 czerwca we Wrocławiu oraz 15 czerwca w Katowicach w ramach kampanii LUBIĘ #niehejtuje odbędą się spotkania z młodymi influencerkami: Sonią Żugaj, Zuzią Kaszuba, Antoniną Flak oraz Julką Cymbaluk.

Elementem uzupełniającym kampanię są specjalne T-shirty z logo akcji, dostępne w wybranych sklepach oraz na https://reporteryoung.pl/.

Akcja LUBIĘ! #niehejtuje jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii, która również nawiązywała do bezpieczeństwa dzieci. Wtedy marka Reporter Young nagrała film z udziałem popularnych młodych influencerów pt. „Bezpieczeństwo jest najważniejsze!” (https://www.youtube.com/watch?v=_6df3OJaAPg), mający zachęcić dzieci do bezpiecznego spędzania wakacji.