Czy mogę anulować złożone zamówienie, jak to zrobić?

Tak, możesz anulować złożone zamówienie, w tym celu skontaktuje się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem +48  660 775 621 lub wysyłając e-maila na adres: sklep@greenpoint.pl.

Czy mogę sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty u kuriera?

Niestety nie, ale powinieneś sprawdzić czy paczka jest w nienaruszonym stanie. Jeżeli zauważysz ingerencję w zawartość paczki zgłoś to kurierowi, otwórz przy nim paczkę, sprawdź zawartość i w razie stwierdzenia braków zażądaj spisania protokołu.

Jak postąpić, gdy nie otrzymam e-maila potwierdzającego złożenia zamówienia?

Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +48 660 775 621 lub wysyłając e-maila na adres: sklep@greenpoint.pl. Być może transakcja nie została prawidłowo przeprowadzona lub przez pomyłkę wpisałeś zły adres mailowy. Brak maila potwierdzającego może również oznaczać, że nie zostało one zarejestrowane.

Co zrobić gdy w trakcie składania zamówienia wybrałem złą opcję zapłaty?

Najlepiej skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem +48 660 775 621 lub wysyłając e-maila na adres: sklep@greenpoint.pl.

Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

Dostęp do swojego konta odzyskasz wybierając opcję przypomnienia. Następnie podaj swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłany zostanie jednorazowe nowe hasło, który następnie będziesz mógł zmienić w ustawieniach swojego konta.

Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce ?

Jeśli żadne z Twoich zamówień nie zostały jeszcze wysłane, to istnieje taka możliwość. W tym celu skontaktuje się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem +48 660 775 621  lub wysyłając e-maila na adres: sklep@greenpoint.pl.

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Tak, w tym celu należy się zalogować, a następnie wybrać zakładkę Historia Zamówień, gdzie będzie widoczny status wszystkich Twoich zamówień.

Co mam robić, jeśli realizacja mojego zamówienia opóźnia się?

W takiej sytuacji najlepiej skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem +48 660 775 621 lub wysyłając e-maila na adres: sklep@greenpoint.pl.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Maksymalny termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 14 dni od momentu otrzymania przez sklep odesłanego towaru. W praktyce dokonujemy zwrotów w ciagu 3 dni roboczych od otrzymania zwracanego Towaru.

Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Wszelkich zmian adresowych możesz dokonać w panelu Twoje konto w zakładce Zmiana danych. W tym celu zaloguj się.

Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

Tak, ale w przypadku opóźnienia wpłaty za zamówienie, istnieje możliwość, że danego produktu zabraknie na naszym magazynie, co wiąże się z wydłużonym czasem realizacji zamówienia.

Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?

Do przesyłki dołączony zostaje paragon fiskalny lub faktura VAT (na życzenie Klienta / w tym celu należy zaznaczyć chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia).

Czy można odłożyć wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?

Istnieje taka możliwość, dopóki zamówienie nie otrzyma statusu ZREALIZOWANE. Najlepiej wpisać zastrzeżenie o późniejszej wysyłce podczas składania zamówienia w „Uwagach do zamówienia”. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji najlepiej skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem +48 660 775 621  lub wysyłając e-maila na adres: sklep@greenpoint.pl.

Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line, a nie dokonałam wpłaty?

Płatności on-line można dokonać w ciągu 3 dni od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Tam również można zmienić formę płatności na gotówkę płatną przy odbiorze.  

Czy jest możliwość korekty złożonego zamówienia? Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, to istnieje taka możliwość. W tym celu skontaktuje się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem +48 660 775 621   lub wysyłając e-maila na adres: sklep@greenpoint.pl.

Zapłaciłam/-em kartą, lecz paczka do mnie nie dotarła. Co teraz?

Jeśli otrzymałeś/-aś e-maila z informacją o zmianie statusu Zamówienia na „wysłane” i po 7 dniach przesyłka wciąż do Ciebie nie dotarła, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem +48  +48 660 775 621  lub wysyłając e-maila wraz z podanym numerem zamówienia na adres: sklep@greenpoint.pl.

Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić?

W przypadku problemów z logowaniem należy ponownie wpisać poprawny login (adres e-mail) oraz hasło. Jeśli kolejne próby logowania okażą się nieskuteczne, należy kliknąć w wybierając opcję przypomnienia dostępną na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji.

Co zrobić w sytuacji, gdy Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu?

Jeżeli zdarzy się sytuacja, w której przesyłka nie zostanie odebrana, Kurier skontaktuje się telefonicznie z adresatem przesyłki celem umówienia godziny i adresu pod jaki przesyłka ma zostać dostarczona. W przypadku dalszej nieobecności Klienta przesyłka zostanie przekazana do oddziału firmy DPD Polska, w związku z czym przesyłkę należy odebrać osobiście. Więcej informacji na temat statusu przesyłki można uzyskać na stronie http://www.dpd.com.pl/ oraz http://www.paczkomaty.pl/


Menu

Szukaj