Aby odebrać zamówienie klient musi podać NUMER ZAMÓWIENIA, lub nazwisko na jakie została zamówiona paczka.
W celu rozwiązania problemu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 513 768 170 bądź mailowo: esklep@reporteryoung.pl
Wybierz interesujący Cię rozmiar, wpisz swój adres e-mail – system prześle powiadomienie, gdy towar zostanie uzupełniony na stronie sklepu.
Opcja pojawia się dla rozmiarów, które są przekreślone.
Jeżeli po otrzymaniu przesyłki stwierdzisz, że zawartość jest niezgodna z tym co zamawiałeś skontaktuj się z Naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem emaila: esklep@reporteryoung.pl lub telefonicznie pod numerem 513 768 170.
Zamówienie można anulować jedynie kontaktując się z pracownikami Biura Obsługi Klienta pod numerem telefonu 513 768 170 lub drogą mailową: esklep@reporteryoung.pl.
Jeśli nie udało się anulować zamówienia przed jego wysłaniem, po odbiorze przesyłki możesz dokonać zwrotu w terminie 30 dni od daty dostawy.
Jeśli wybrałeś opcję dostawy do salonu stacjonarnego, a nie zamierzasz odbierać zamówienia, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Zamówienie może zostać anulowane przez jeden z czynników:
-brak finalizacji płatności,
-utrudnioną komunikację między systemem płatności a naszą bazą danych
-niedostępność produktu podczas kompletacji zamówienia.
Przepraszamy za występujące niedogodności.
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 30 dni od daty otrzymania towaru. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne metki oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.
Informacje znajdziesz TUTAJ.
Reklamacje produktów zakupionych w sklepach stacjonarnych, można dokonać w dowolnym sklepie stacjonarnym z naszej sieci na terenie całego kraju. Nie ma możliwości złożyć reklamacji produktu zakupionego w sklepie stacjonarnym w sklepie internetowym.
Reklamacje zakupów ze sklepu internetowego rozpatrywane są bezpośrednio przez obsługę esklepu, dlatego w przypadku zwrotu towaru/ reklamacji w sklepie stacjonarnym towar należy przynieść do sklepu spakowany wraz z formularzem odstąpienia od umowy w jednej, zaklejonej paczce. Reklamacja (ZWROT DARMOWY) zostanie przesłana do sklepu.
Produkty zakupione w sklepie internetowym w celu reklamacji można także odesłać na własny koszt, na adres TWA RETAIL - REPORTERYOUNG.PL , ul. Pułkownika Stanisława Dąbka 10, 30-732 Kraków.
Jeżeli chcą Państwo zareklamować towar zakupiony w sklepie internetowym prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - zostanie zlecony odbiór paczki na Państwa koszt z podanego przez Państwa adresu.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania.
Wymiana towaru za pośrednictwem sklepu internetowego polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.
Standardowo zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki przez magazyn sklepu internetowego.
W zależności od czasu procesowania operacji po stronie banku, środki wrócą na Twoje konto do 14 dni.
Przy zamówieniach za pośrednictwem GLS nie ma możliwości płatności kartą płatniczą, możliwa jest jedynie płatność BLIKIEM.
Przy zamówieniach za pośrednictwem Poczty Polskiej:
- w punkcie odbioru można zapłacić kartą,
- przy zamówieniach kurierem jest możliwa płatność kartą płatniczą
W celu rozwiązania problemu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 513 768 170 bądź mailowo: esklep@reporteryoung.pl.
Informacje znajdziesz TUTAJ.
Koniecznie sprawdzaj zawartość paczki w obecności kuriera. Jeżeli brak produktu lub uszkodzenie stwierdzono po odebraniu zamówienia - prosimy o spisanie protokołu szkody. Protokół będzie podstawą do złożenia reklamacji:
Gdy odbioru dokonujesz z paczkomatu, należy skorzystać z przycisku „Mam uwagi do paczki” na ekranie paczkomatu i włożyć paczkę z powrotem do skrytki. Następnie skontaktuj się z nami w celu ustalenia dalszych szczegółów.
Kroki postępowania mogą się różnić w zależności od przewoźnika odpowiedzialnego za dostawę, niemniej jednak w każdym przypadku należy wykonać zdjęcia uszkodzonej paczki. Upewnij się, że na zdjęciach widać etykietę z numerem listu przewozowego.
Zdjęcia uszkodzonej paczki wraz z kopią protokołu szkody oraz nr zamówienia wyślij na adres: esklep@reporteryoung.pl
Otrzymałeś niewłaściwy produkt?
Skontaktuj się w tej sprawie z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Sprawdź informacje, które widnieją na liście przewozowym firmy kurierskiej. Być może kurier podjął już dwie próby doręczenia przesyłki i wróciła ona do naszego magazynu. W takiej sytuacji nie mamy możliwości ponownej wysyłki paczki. W celu ustalenia szczegółów skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś części zamówienia?
Jeśli dotarła do Ciebie paczka, która posiadała jakiekolwiek ślady zniszczenia lub była oklejona taśmą, to należy spisać protokół szkody z kurierem. Czytelne zdjęcie lub skan tego dokumentu wraz z numerem zamówienia wyślij do nas na adres: esklep@reporteryoung.pl
Paczka dotarła do Ciebie nienaruszona, a w środku brakowało produktu? Skontaktuj się jak najszybciej z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Brak przekierowania do systemu płatności może wynikać z błędu strony operatora płatności, używanej przeglądarki lub urządzenia elektronicznego, z którego korzystasz.
W przypadku wystąpienia błędu, do złożenia zamówienia warto wykorzystać komputer oraz jedną z dwóch sugerowanych przeglądarek internetowych (najlepiej w najnowszej wersji): Google Chrome, bądź Mozilla Firefox.
Przydatne będzie także odświeżenie strony (CTRL+F5) lub usunięcie plików cookies w ustawieniach przeglądarki.
W przypadku nieopłacenia zamówienia od razu po jego złożeniu, otrzymasz przypomnienie wraz z linkiem do płatności, płatności można dokonać w ciągu 48 godzin.
Jeśli posiadasz konto na naszej stronie, możesz opłacić zamówienie wchodząc w MOJE KONTO, następnie wejdź w historię zamówień i wybierz z listy interesujące Cię, nieopłacone zamówienie. Następnie kliknij przycisk SPRÓBUJ PONOWNIE i postępuj według procedury płatności Przelewy24.
Ze względów ekologicznych, nie dołączamy do zamówień podsumowania zakupu w formie papierowej.
Elektroniczną fakturę otrzymasz od nas na mail podany podczas składania zamówienia, dodatkowo możesz ją pobrać z panelu klienta.
Informacje znajdziesz TUTAJ.
Zamówienie czeka w sklepie stacjonarnym na odbiór 5 dni roboczych, po tym czasie zostaje zwrócone do esklepu.
Aktualnie nie ma możliwości sprawdzenia stanów magazynowych sklepów stacjonarnych w sklepie internetowym. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego bezpośrednio z obsługą konkretnych sklepów w celu uzyskania informacji:
Takie praktyki w marce REPORTER YOUNG nie mają miejsca. Zmiana ceny na wyższą wraz ze wprowadzeniem przeceny jest niezgodne z prawem. Ustalanie cen, oraz ich ewentualne zmiany odbywają się przed wprowadzeniem produktu do sprzedaży.
Wszystkie nasze produkty zarówno z nowej kolekcji jak i z wyprzedaży mają taki sam cennik zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym.
W celu uzyskania informacji o bieżących promocjach, zachęcamy do śledzenia naszego Fanpage na Facebooku oraz zapisanie się do Newslettera, dzięki temu uzyskasz dostęp do bieżących promocji.
Dlaczego kupon rabatowy nie działa?
Jeśli Twój kupon rabatowy nie działa, może to być spowodowane, którąś z poniższych przyczyn:
Upewnij się, że poprawnie wpisałeś kod rabatowy. Sprawdź, czy zamiast zero „0” nie wpisałeś litery „O” i odwrotnie. Wielkość znaków nie ma znaczenia, kod może zostać wpisany zarówno małymi jak i dużymi literami, nasz system przyjmie obie wersje kodu.
Kod rabatowy należy wpisać jednym ciągiem, bez spacji ani dodatkowych znaków.
Przy jednym zamówieniu można wykorzystać jeden kod rabatowy. Kupony promocyjne nie łączą się ze sobą.
Większość kuponów rabatowych możesz wykorzystać tylko jednorazowo. Sprawdź, czy nie użyłeś go w innym zamówieniu. Nawet po zwrocie towaru, kupon nie będzie już aktywny.
Kupony rabatowe posiadają swoją ważność. Upewnij się, że Twój kod rabatowy dalej jest aktywny.
Zakres działania kuponu rabatowego może być ograniczony na zakup tylko produktów nieprzecenionych, czy artykułów z danej kategorii.
Kupon rabatowy należy zrealizować na etapie koszyka zakupów. Późniejsze uwzględnienie rabatu nie będzie możliwe.
Na decyzję o przecenieniu danego modelu wpływa wiele czynników (w tym to, jakim zainteresowaniem klientów cieszy się dany model). Bywa tak, że niektóre kolory są mniej popularne i to one zazwyczaj są przeceniane. Dlatego może się zdarzyć sytuacja, kiedy tylko jeden kolor z modelu będzie przeceniony, a inne kolory pozostaną w cenie regularnej.
Aby wypisać się z newslettera, oraz widomości SMS/MMS należy wysłać e-mail na adres stop@reporteryoung.pl lub stop@reporteryoung.com z tytułem „REZYGNACJA Z SUBSKRYPCJI”, z konta pocztowego podając w treści adres email do wypisania, oraz numer telefonu. Nie jest koniecznością podawania powodu wypisu z subskrypcji. Wypisane się z newslettera lub wiadomości SMS/MMS nie wpływa na zgodność z prawem wysyłki dokonywanej przed wypisaniem się.