Zwroty i reklamacje

Zwrot

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 30 dni od daty otrzymania towaru. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

Zwrotu można dokonać w następujacy sposób:

1. Odesłać do nas zakupiony Towar postępując według wskazówek:

- wypełnij formularz zwrotu zgodnie z poniższą instrukcją,

-  spakuj produkt/-y do zwrotu - Wpisz numer paragonu/faktury co ułatwi i przyśpieszy przeprowadzenie procesu zwrotu należności
(Numer paragonu znajduję się w prawym dolnym rogu po literce "R:")

- odeślij produkty dowolną formą przesyłki na poniższy adres (nie odbieramy paczek nadanych do paczkomatów). 


TWA RETAIL - REPORTERYOUNG.PL , ul. Pułkownika Stanisława Dąbka 10,  30-732 Kraków


2. Przekazać paczkę ze zwracanym produktem w wybranym sklepie Reporter Young w Polsce (lista sklepów przyjmujących zwroty w poniższym linku). 

Lista sklepów przyjmujących zwroty


Wskazówki przekazania paczki w sklepie stacjonarnym Reporter Young:

- wypełnij formularz zwrotu zgodnie z poniższą instrukcją,

-  spakuj produkt/-y do zwrotu - Wpisz numer paragonu/faktury co ułatwi i przyśpieszy przeprowadzenie procesu zwrotu należności 
(Numer paragonu znajduję się w prawym dolnym rogu po literce "R:")


3. Zwrotu środków dokonamy przelewem na Państwa konto bankowe w przeciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru przez sklep internetowy (dlatego konieczne jest podanie rachunku w formularzu zwrotu). Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem.

Dla wygody naszych Klientów udostępniamy:

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

FORMULARZ ZWROTU

INSTRUKCJA WYPEŁNIENIA FORMULARZA ZWROTU

LISTA SKLEPÓW, W KTÓRYCH MOŻNA DOKONAĆ ZWROTU


Reklamacje

Wobec Klientów będących konsumentami, Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową. W przypadku Klientów nie będących konsumentami, Sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.

Produkty oferowane przez Sklep posiadają gwarancję producenta. Czas udzielenia gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach Sklepu.

Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności sprzedawanego Towaru z umową, gdy sprzedana przez niego rzecz jest dotknięta wadą zmniejszającą wartość rzeczy, użyteczność rzeczy, gdy rzecz nie ma właściwości, o których Sklep zapewniał w opisie produktu, gdy rzecz wydano w stanie niezupełnym, niekompletnym, a w chwili zawarcia umowy Konsument o niej nie wiedział.

Reklamacje wraz z dowodem zakupu i formularzem reklamacji prosimy wysyłać na adres:

TWA RETAIL - REPORTERYOUNG.PL 

ul. Pułkownika Stanisława Dąbka 10,  30-732 Kraków

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami. W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych.

Dla wygody naszych Klientów udostępniamy:

WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI

INSTRUKCJA WYPEŁNIENIA FORMULARZA REKLAMACJI