Zwroty i reklamacje

Zwrot

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 30 dni od daty otrzymania towaru. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

Zwrotu można dokonać w następujący sposób:

W przypadku zwrotu towaru w sklepie stacjonarnym towar należy przynieść do sklepu spakowany wraz z wymaganymi dokumentami w jednej, zaklejonej paczce. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem.


TWA RETAIL - REPORTER YOUNG , ul. Pułkownika Stanisława Dąbka 10,  30-732 Kraków

Dla wygody naszych Klientów udostępniamy:

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

WZÓR FORMULARZA ZWROTU 

LISTA SKLEPÓW STACJONARNYCH, PRZYJMUJĄCYCH ZWROTY Z E-SKLEPU

Reklamacje

Wobec Klientów będących konsumentami, Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową. W przypadku Klientów nie będących konsumentami, Sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym

Produkty oferowane przez Sklep posiadają gwarancję producenta. Czas udzielenia gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach Sklepu.

Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności sprzedawanego Towaru z umową, gdy sprzedana przez niego rzecz jest dotknięta wadą zmniejszającą wartość rzeczy, użyteczność rzeczy, gdy rzecz nie ma właściwości, o których Sklep zapewniał w opisie produktu, gdy rzecz wydane w stanie niezupełnym, niekompletnym, a w chwili zawarcia umowy Konsument o niej nie wiedział.

W przypadku reklamacji towaru prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta 513 768 170.

Reklamacje wraz z dowodem zakupu, formularzem reklamacyjnym oraz dowodem poniesionych kosztów nadania przesyłki prosimy wysłać na adres:

TWA RETAIL - REPORTER YOUNG

ul. Pułkownika Stanisława Dąbka 10, 30-732 Kraków

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami. W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych.

Dla wygody naszych Klientów udostępniamy:

WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI

Loading...