Kampania Reporter Young z Kostkiem z Genzie
Trzeciego sierpnia wystartowała zapowiadana kampania reklamowa marki Reporter Young, prezentująca nową kolekcję na jesień i zimę 2023. Twarzą promocji został uwielbiany przez nastoletnich internautów Oliwier Kałużny, znany youtubowej publice jako Kostek.
Reporter Young to marka odzieżowa stworzona specjalnie dla nastolatków, którzy mają już swój niepowtarzalny styl lub właśnie zaczynają go odkrywać. Projekty są tworzone z myślą o szalonym, chwilami zagadkowym i dynamicznym młodzieżowym życiu, stąd wybór Kostka do najnowszej kampanii nie był przypadkowy.
Genzie do „dziecko” słynnej youtubowej Ekipy, o której słyszał cały kraj, nie tylko ci śledzący internet, gdy zdominowali rynek spożywczy swoimi limitowanymi lodami we współpracy z marką Koral. Liderem i najbardziej rozpoznawalną postacią jest od lat Karol „Friz” Wiśniewski.
Kostek to 19-letni członek Genzie, który dołączył do grupy po programie na YouTube „Twoje 5 Minut”, gdzie już w pierwszych odcinkach zyskał ogromną sympatię publiczności. W finale Kostek oraz Julita (inna uczestniczka) wygrali program i dołączyli do najbardziej wpływowej grupy influencerów w Polsce, którą obserwują setki tysięcy nastolatków – Genzie.
Reporter Young w najnowszej kampanii prezentuje nową kolekcję, w której znajdziemy wzorzyste bluzy, T-shirty i spodnie inspirowane digitalowym światem gamingu. Niewątpliwym znakiem rozpoznawczym i każdym bestsellerem marki są właśnie bluzy dresowe, które wyróżniają się mocnymi wzorami, kolorami i bardzo wygodnymi krojami. Zachęcamy do zapoznania się z najnowszą kolekcją Reporter Young x Kostek z Genzie oraz śledzenia mediów społecznościowych marki, bowiem przygotowali oni dla swoich odbiorców wiele niespodzianek.