JAK ROBIĆ BEZPIECZNE ZAKUPY?
Ostatnie miesiące były wyzwaniem dla nas wszystkich. W trosce o zdrowie oraz bezpieczeństwo naszych Klientów i Pracowników wprowadziliśmy kilka zmian w działaniu sklepu.
Ilość Klientów w sklepie jest uzależniona od powierzchni danego sklepu, informacja na ten temat znajduje się przy drzwiach wejściowych do sklepu.
Prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości – co najmniej 1,5 m od innych.
Przypominamy o konieczności zakrywania nosa i ust podczas zakupów.
Przy wejściu umieszczone są dozowniki ze środkiem do dezynfekcji.
Nasi pracownicy używają maseczek jako środków ochrony w ciągu dnia pracy, stosujemy się do wszelkich zaleceń GIS w kwestiach zachowania higieny w naszych salonach.
Terminale płatnicze są na bieżąco dezynfekowane, w miarę możliwości prosimy o wybór płatności bezgotówkowych.
W przypadku Zwrotu oraz Reklamacji z salonów zamkniętych prosimy o kontakt: centrala@reporteryoung.pl
Dostawa zamówień online
Firmy świadczące usługi kurierskie wprowadziły odpowiednie środki gwarantujące bezpieczny proces dostawy. Dostępna jest opcja dostawy do domu. Wybierając metodę dostawy, można sprawdzić, czy istnieje możliwość wysyłki do wybranego sklepu. Dziękujemy za wyrozumiałość w przypadku wszelkich opóźnień, które mogą wystąpić w czasie dostawy.
WSZYSTKIE NASZE SALONY SĄ OTWARTE!
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Działem obsługi klienta. Chętnie służymy pomocą.