Bezpieczeństwo COVID-19

JAK ROBIĆ BEZPIECZNE ZAKUPY?

Ostatnie miesiące były wyzwaniem dla nas wszystkich. W trosce o zdrowie oraz bezpieczeństwo naszych Klientów i Pracowników wprowadziliśmy kilka zmian w działaniu sklepu.

liczba osób w sklepie 

Ilość Klientów w sklepie jest uzależniona od powierzchni danego sklepu, informacja na ten temat znajduje się przy drzwiach wejściowych do sklepu.

zachowaj bezpieczne odległości

 Prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości – co najmniej 1,5 m od innych.

konieczność zakrywania ust i nosa

 Przypominamy o konieczności zakrywania nosa i ust podczas zakupów.

dezynfekcja rąk

Przy wejściu umieszczone są dozowniki ze środkiem do dezynfekcji.

maseczka

Nasi pracownicy używają maseczek jako środków ochrony w ciągu dnia pracy, stosujemy się do wszelkich zaleceń GIS w kwestiach zachowania higieny w naszych salonach.

terminale są dezynfekowane

Terminale płatnicze są na bieżąco dezynfekowane, w miarę możliwości prosimy o wybór płatności bezgotówkowych.

W przypadku Zwrotu oraz Reklamacji z salonów zamkniętych prosimy o kontakt: centrala@reporteryoung.pl

Dostawa zamówień online

Firmy świadczące usługi kurierskie wprowadziły odpowiednie środki gwarantujące bezpieczny proces dostawy. Dostępna jest opcja dostawy do domu. Wybierając metodę dostawy, można sprawdzić, czy istnieje możliwość wysyłki do wybranego sklepu. Dziękujemy za wyrozumiałość w przypadku wszelkich opóźnień, które mogą wystąpić w czasie dostawy.

WSZYSTKIE NASZE SALONY PONOWNIE OTWARTE!

W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Działem obsługi klienta. Chętnie służymy pomocą.

Loading...